![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]()
na YT wrzyciłem filmik jak sprawdzić czy to zaworki są zużyte w lagach - jeszcze bez ich rozbierania.
http://www.youtube.com/watch?v=c40DTfFC_n8 Dodam tylko, że powinna być całkowita cisza po gwałtownym puszczeniu lagi. U siebie wymieniłem rury i bez względu na rodzaj oleju czy rodzaj terenu - czy to najazdy czy zjazdy jest cisza aż miło. niektórzy z was piszą, że wymiana oleju na gęstszy pomaga, owszem pomaga jeżeli zaworki mają niewielkie zużycie ale i tak w pewnych warunkach będzie stukać np. b.gorące dni, progi, korzenie itp.. Skutkiem ubocznym gęstszego oleju jest oczywiście zmiana charakterystyki odbicia i na asfalcie będzie ok a nawet lepiej ale w polu odwrotnie.... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 04.11.2013 o 15:11 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
silnik transalpa 92r. w ramie RD03 | piotrek | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 26.02.2010 09:20 |
Gdzie nas jeszcze nie było? | giziu | Kwestie różne, ale podróżne. | 14 | 29.07.2008 17:52 |