![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
|
![]()
Pisałem do chłopa w sprawie c02 i mi napisał że one nie mają homologacji drogowej...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 430
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
![]() Online: 2 miesiące 14 godz 41 min 34 s
|
![]()
No to bedzie k60 scout na wiosne, a moj zestaw afrykanski dojedzie kolega na trampku. Dzieki za porady.
__________________
Kiedyś Tygrysek |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
|
![]() Cytat:
CST C755 dla rozmiarów 21' i 18' Metzeler Unicross dla 21', 17' i 18' Sowizdrzał założył unicrossa na tył do DRZ na bałkańskie szutry i pierwsze kilkaset km bieżnik znikał z dnia na dzień. Później chyba się uspokoiło i w tym roku jeszcze raz objechał Bałkany. Widziałem C02 w delikatnie eksploatowanym XTku Jagody, który ma ładne kilka tys.km (Alpy i Chorwacja asfaltami + latanie wokół komina) i myślałem, że to co najmniej druga opona, a to cały czas ta sama sztuka, a tam dobre 50-60% bieżnika zostało. |
|
![]() |
![]() |