Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.10.2013, 20:48   #1
CzarnyEZG
 
CzarnyEZG's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2013
Posty: 2,796
Motocykl: RD04
CzarnyEZG jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 17 godz 14 min 8 s
Domyślnie

No właśnie czerwona nie działa

Dzieju poddał dobry pomysł - zacznę od spuszczenia wahy i zamienienia przewodów - to mi odpowie na pytanie czy nie działa czujka od czerwonej, czy problem z kablami. (żarówka jest dobra)

A właśnie - przypomniało mi się. Jak jechałem na żółtej rezerwie, to po zgaszeniu i ponownym odpaleniu motocykla, rezerwa zapalała się z parudziesięcio sekundowym opóźnieniem i najpierw tylko się żarzyła. Czy to normalne?
CzarnyEZG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.10.2013, 18:45   #2
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,929
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 19 godz 42 min 28 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał CzarnyEZG Zobacz post
ja dzięki zamknięciu prawego kranika dziś dojechałem a nie dopchałem Afrykę do stacji. 1,5 litra wystarcza na przejechanie około 20 km - w polskich warunkach często to wystarczy. A wożenie tego w butelce? A jak z redbullem pomylę to mi dopiero doda skrzydeł
Poza tym tak jak piszę dopiero się obwąchujemy a jak widać moim kontrolkom ufać można w 50% .
Jak pomylisz z redbulem to i paliwo nie będzie potrzebne tylko trzeba uważać przy podchodzeniu do lądowania
Jak już naprawisz czerwoną to myślę że i na 100% zufasz.
Mnie od 10 lat ani razu nie zawiodły i mam do nich pełne zaufanie bez zostawiania 1.5l , ale fakt raz żółtą naprawiłem za całe 8zł.
Powodzenia.

Cytat:
Napisał CzarnyEZG Zobacz post
A właśnie - przypomniało mi się. Jak jechałem na żółtej rezerwie, to po zgaszeniu i ponownym odpaleniu motocykla, rezerwa zapalała się z parudziesięcio sekundowym opóźnieniem i najpierw tylko się żarzyła. Czy to normalne?
Tak to normalne.
A swoją drogą termistory mają pewną bezwładność podczas wskazań w czasie jazdy.
Oryginały mają ja większa dlatago jak już zapalą kontrolkę to raczej nie gaśnie , te od Tico są szybsze i bujające się paliwo powoduje przez jakiś czas miganie póki się nie upali benzyny.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Obrotomierz i rezerwy, problem RD04 Lucky Luke Układ elektryczny i zapłonowy 3 20.08.2013 01:11
kontrolki paliwa - RD04 bartol Układ elektryczny i zapłonowy 1 02.07.2013 20:50
kontrolka rezerwy 07/07a Reinchardt Wszystko dla Afryki 40 08.08.2011 10:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.