![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 20 min 30 s
|
![]()
Poniżej tłumik wraz z DB i dolotem robiony pod Kryśke
![]() ![]() 1) moto jakby chętniej się wkręca na obroty. Odkręciłem na asfalcie do 7 tyś obrotów (musiałem zwolnić więc więcej nie odkręcałem) i szło chętnie bez zająknięcia, chętniej niż wcześniej mam wrażenie a nie zapowiadało się na koniec możliwości zbyt szybko ![]() 2) dźwięk jest jak dla mnie świetny ![]() 3) dolałem 100 ml oleju ale może dlatego, że "agresywnie" jechałem przez ten tłumik ![]() 4) waga - oryginał chyba coś 9,6 kg, ten tłumik około 2,6 kg + około 1 kg dolot wraz z osłoną ![]() Osłonę na dolot "przeciwprzepaleniową" dorabiałem sam ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |