![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Trzeba sprawdzić, czy prąd dochodzi do sterownika i przechodzi przez sterownik. Czyli sprawdzasz przed sterownikiem i za. Jeżeli dochodzi i nie wychodzi to wiadomo co padło.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Bielsko-Biała
Posty: 92
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 13 godz 33 min 59 s
|
![]()
W sumie jak teraz o tym myślę to założyłem wątek z pierdołą. W każdym razie nauka posługiwania się multimetrem niezbędna. Problemem był wadliwy bezpiecznik, a co ciekawe spalił się w taki sposób, że nie dało się tego naocznie sprawdzić - dopiero pomiar pokazał, że nie ma przepływu (czy jak to się fachowo pisze).
![]() Dzięki Rychu. Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |