![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 58 min 34 s
|
![]()
Zostaniemy przy definiowaniu obwodu kola w milimetrach.
Mam tylko pytanie do osob uzywajacych podobnych licznikow : JAk reaguje licznik po ruszemiu z miejsca i przyspieszamiu ? chodzi mi o to ze ilosc impulsow w czasie bedzie mala w porownaniu do oryginalnego rozwiazania gdzie jest kilka impulsow na obrot kola. Bedzie to dosc znacznie rzutowac na uaktualnianie wskazan tzn. podobnie jak w licznikach rowerowych , ten sam efekt bedzie widoczny przy przyspieszaniu jak i naglym zmiejszaniu predkosci. Im wieksza ilosc impulsow na sekunde tym lepiej , tzn. wskazania sa bardziej plynne , dlatego myslalem o walku zdawczym. Jak zaczne prace to zaloze nowy watek o nowym tripie. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Ale jak ktoś będzie chciał to zawsze można dać 2 magnesy lub więcej i wprowadzić odpowiednio mniejszy obwód koła ![]() Zdruf! ![]() |
|
![]() |