![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
poleca: filcy - jako obuwie trwałe, zawsze modne i wygodne
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: W-wa/Stare Bielany
Posty: 864
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 19 godz 59 min 55 s
|
![]()
Dzięki Wielkie Xargo1.
Poniżej efekt mojej radosnej twórczości. Punkt X na rysunku to miejsce wpięcia się w fabryczną instalację w przewód czerwono-czarny tak jak już to zostało powiedziane.
__________________
"Im wyżej się wznosimy tym mniejsi wydajemy się być tym którzy zostają na dole" F. Nietzche |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Dec 2011
Miasto: Katowice
Posty: 6
Motocykl: RC33
![]() Online: 2 dni 19 godz 42 min 2 s
|
![]()
Ten schemat (załączony przez szwedzkikucharz) jest prawidłowy czy na zdjęciu jest błąd? Analizując zdjęcie wykonanych połączeń ze schematem wnioskują, że wkradła się jakaś nieścisłość.
![]() Na schemacie krótki czerwony kabelek posiada bezpiecznik, a na zdjęciu nie. Za to na zdjęciu jest bezpiecznik na kablu zasilającym do manetek. Czy do tak przygotowanego układu do kabelków wychodzących z przekaźnika można podpiąć kilka urządzeń? Podpięcie np. manetek i gniazda zapalniczki do jednego układu wyjściowego ze schematu ograniczyłoby ilosć przekaźników i bezpieczników. Czy nie przeciąży to wyjściowego układu lub ewentualnie na jakie parametry bezpiecznika i przekaźnika zmienić żeby to wszytsko bezpiecznie działało? Jestem przed montażem gniazda zapalniczki, a w przyszłości manetek i chciałbym ograniczyć plątanine kabli. |
![]() |
![]() |