| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#151 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Jan 2013 
				Miasto: Osieck 
					
				
				
					Posty: 3
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 1 godz 42 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#152 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Givi złe nie są choc może nie wszystko jest w nich dobrze pomyślane.. Ale jak spojrzeć na ich cenę to są bardzo dobre  
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#153 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Dabrowa G. 
					
				
				
					Posty: 690
				 
Motocykl: RD07a  DRZ 400E 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 31 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 To najgorsze z możliwych rozwiązań.Kiedyś Bartkowiak z motostela takie robił.Przy lepszej glebie urywa dolne mocowanie i często też przy chłodnicy. Miałem takie mocowanie i wiem czym to grozi,zastanów się nad przeróbką, albo zmianą gmoli Ostatnio edytowane przez majki : 16.04.2013 o 15:42  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#154 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: Ponownie Kotlina Kłodzka :D 
					
				
				
					Posty: 449
				 
Motocykl: RD07 mit VW parts :D 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 15 godz 9 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To jakie mocowanie polecasz? 
		
		
		
		
		
		
			Gmoli na inne nie zmienię ale zawsze przerobić te można. Za dużo już z nimi nakombinowałem żeby kupować nowe i od początku przerabiać. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Ale dlaczego Honda?... Bo VW nie robi motocykli...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#155 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Panowie coś niezadowoleni z gmoli są. Jeżeli wytrzymacie jeszcze troszkę, to za niedługo zaprezentuję swoje wyroby i mam nadzieję, że się spodobają. 
		
		
		
		
		
		
		
	Hej  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#156 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2012 
				Miasto: gubin 
					
				
				
					Posty: 559
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 70000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 51 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ja po dwóch wieczorach się poddałem z przeróbką i wystrugałem nowiuśkie. Będę w Kłodzku może ktoś będzie chętny to zmajstruję takie drugie  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#157 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: Ponownie Kotlina Kłodzka :D 
					
				
				
					Posty: 449
				 
Motocykl: RD07 mit VW parts :D 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 15 godz 9 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zobaczymy, może też będę w kłodzku to się skontaktuję.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Ale dlaczego Honda?... Bo VW nie robi motocykli...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#158 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Dabrowa G. 
					
				
				
					Posty: 690
				 
Motocykl: RD07a  DRZ 400E 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 31 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja tam swoje przerobiłem pewnie można by lepiej ,ale spełniają swoją rolę. 
		
		
		
		
		
		
		
	Może uda mi się dzisiaj zrobić fotki to jutro wrzucę. W każdym razie do zdjęcia osłony silnika nie trzeba demontować gmoli. W górnym mocowaniu zlikwidowałem płaskowniki,które zastąpiłem rurką w kształcie litery u z montażem do ramy. Przyspawałem do gmoli dodatkowe mocowanie na wysokości punktu gdzie przykręcony jest silnik. Miejsce dotychczasowego montażu pod śruby osłony silnika zlikwidowałem i zastosowałem w celu usztywnienia gmoli płaskownik w kształcie litery u przykręcony do gmoli. Wiem,że ciężko to sobie wyobrazić,ąle postaram się wkleić zdjęcia to będzie widać.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#159 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy kappa i givi to te same gmole? Czy ktoś handluje nimi na forum? w przyzwoitych pieniądzach?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#160 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Piastów pod Warszawą 
					
				
				
					Posty: 666
				 
Motocykl: Nie mam już AT 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 8 godz 33 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wiem jakich zajebistych gmoli używacie, ale ja 2 tygodnie po zamontowaniu givi, urwałem nimi gościowi tylny zderzak w starej vectrze, pogiąłem klapę bagażnika i tylny lewy błotnik. Sam nawet nie spadłem z moto, tylko lekko prędkość została zredukowana. Żeby była jasność, nie zachęcam do rozbijania sierot wykonujących dziwne manewry na drodze, tylko powiedzieć że GIVI spełnia swoje funkcje. ( to dla tych co zaraz powiedzą że powinienem zapisać się na kurs doszkalający)
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Wielki Protektor  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |