![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
Abyśmy zdrowi byli i szanowali się nawzajem
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Chlebczyn
Posty: 70
Motocykl: XRV 750
Przebieg: troche
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 5 godz 40 min 50 s
|
![]()
Najlepsze według mnie rozwiązanie to 16/45 gdy w większości to asfalty, a 16/47 w większości teren. Na przejazdach ok 500 obrotów silnika więcej niż na standardowym przełożeniu.
__________________
To i owo całodobowo, Ostatnio edytowane przez MATEŁKO : 13.04.2013 o 21:49 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Twardosc zebatek | szynszyll | Rama, zawieszenia, napęd | 36 | 11.01.2019 16:58 |
TDM 900 opinie-wrazenia | kuras | Inne - dyskusja ogólna | 14 | 22.02.2013 19:41 |
Wymiar ośki koła przedniego | endumazi | Wszystko dla Afryki | 3 | 22.02.2012 21:51 |
wymiar gwintu tylnej osi | maryjan | Hamulce, kola, opony | 3 | 07.07.2011 21:36 |
Oryginalny wydech do 07- wymiar | Bartas | Wszystko dla Afryki | 7 | 24.05.2011 08:10 |