![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
![]()
Te zaworki są do łatwego upuszczania ciśnienia z zawieszenia.
Stosuje się je głównie w crossówkach gdzie zawias upside down ma duży skok i non stop pracuje w extremalnych warunkach. Pracując zasysa jakby powietrze do środka lag, po każdym treningu zalecane jest spuszczenie ciśnienia gdyż może się ono wytworzyć takie, że uszkodzi uszczelniacze zawieszenia. Oryginalnie w wyczynowych zawieszeniach są od góry takie małe śrubki miedziane, zamiennie zamiast nich zakłada się takie zaworki , spuszczasz wtedy powietrze wciskając kapturek zaworu zamiast za każdym razem wykręcać śrubę, która po pewnym czasie się i tak zetnie. Miałem te zaworki w CR-ce i teraz do Kata tez sobie kupiłem Przez tez zawór nie da się nic pod pompować , służy tylko do spuszczania ciśnienia.
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() wszystko w temacie. jeśli chcesz usztywnić zawieszenie - zwiększyć naprężenie wstępne sprężyny to wkręć zwykłe zawory - najlepiej połączone ze sobą wężykiem dla wyrównania ciśnień w lagach. będzie to skuteczne i jak znam życie to na pewno znacznie tańsze. matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Buzer-czy jest sens? | Dzymy | Archiwum | 24 | 26.01.2013 09:15 |