![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Y!
No dobra - mocowania obiecałem pokazać to pokazuję. W czasach kiedy można to było kupić, komplet wyglądał tak: ![]() tyle że na tej focie brakuje jeszcze takich dupnych moletowanych nakrętek z Alu. Montuje się to tak: ![]() ![]() ![]() Nowa seria miałaby poprawioną konstrukcję w taki sposób, że centralna śruba trzymająca obracaną płytkę byłaby z nią na stałe skręcona. Dzięki temu wygodniej się operuje płytką. Solidność szpeju jest naprawde potężna - Podos opowie jak było... Zgubił wcześniej jedną płytkę bo nie dokręcił nakrętki, a potem rozpieprzył kufer o skałę. Mocowanie wytrzymało bez skazy, mimo braku jednego zaczepu... Zwróćcie też uwagę że w kufrze na dole nie ma zadnych sterczących łbów śrub itp dupereli - dzięki czemu bagaż się nie szarpie na wyjebach. To tyle z przeklejenia. Teraz skrót info o ewentualnych zamówieniach: Cena za komplet mocowań na jeden kufer wynosi 160 zł. Materiału jest na osiem kompletów i tyle musze zamówić jednorazowo. Obowiązuje 100% przedpłaty przed uruchomieniem produkcji. Czas realizacji to ok 2-3 tygodni (zalezny od podwykonawcy detali ciętych laserem). Wykonawca nie będzie tego wysyłał po ludziach, bo nie. Wyśle wszystko mi, a ja roześlę dalej, więc do w/w ceny chciałbym zwrot kosztów wysyłki. Teraz macie temat do przemyśleń, tym bardziej że oryginalne TT nie sa wiele droższe (ale bez podkładek wzmacniających). Jeśli zbierzemy chętnych na te 8 kpl, to roześlę wam na PW dane do przelewu i jak wpłynie całość kasiury to złożę zamówienie. Jak na razie zadeklarowali się: - MUTT - 3 kpl. - Puszek - 2 kpl. Oczekują na chętnych jeszcze 3 kpl i możemy uruchomić zamówienie. No i to chyba wsio w temacie. Zdrowia! ![]() P.S. A tu Kolega Bążur proponuje swoje mocowania, które wydają się być całkiem kompatybilne i znacznie tańsze: OGŁOSZENIE Ostatnio edytowane przez Pastor : 10.04.2008 o 07:51 |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 5
Motocykl: RD07a
![]() Online: 6 godz 50 min 0
|
![]()
Puszek, czyli co by trza, żeby te stelaże zanabyć? Daj ten kontakt albo co?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,747
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 6 godz 25 min 26 s
|
![]()
Poszło na PRIVA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Chojnice/drogi Europy
Posty: 1,038
Motocykl: RD07a
Przebieg: hgw
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s
|
![]()
Wczoraj montowałem stelaże, i natknąłem się na małą minę, mianowicie wycinając otwór w tylnym błotniku po prawej stronie prawie nie pochlastałem sobie instalacji. Dokładnie w miejscu, gdzie trzeba wyciąć otwór, idzie wiązka przewodów.. Uważajcie !!!
No i wielkie dzieki dla Puszka i Podoska za rady dot. montażu stelaży i cięcia tłumika.. Przy okazji stawiam ![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amor a'la Podos | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 11 | 01.03.2010 09:14 |