![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
na 47 nie ma problemów z osiągnieciem 180kmh ale na 44 to tylko z górki
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Michał
![]() |
![]()
Zmiana przedniej zębatki to przesada, szczególnie że mniejsza może źle wpływać na łańcuch. Ja jeżdżę na 16-47 i chyba założę 48. Jak ktoś jeździ sporo po asfaltach to można zejść do 44 ale poniżej może brakować mocy przy dużych prędkościach, tak jak Rambo pisze, ktoś to policzył, szybkie przełożenia to nie wszystko. A na 40 z tyłu bałbym się zjechać z asfaltu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
wymiana tylnej opony .. | yarecky2000 | Hamulce, kola, opony | 19 | 07.10.2011 22:58 |
Wymiary tylnej ośki + tuleki wewnątrz tylnej piasty:) | majo | Hamulce, kola, opony | 2 | 10.02.2009 22:06 |