![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Poznań
Posty: 31
Motocykl: RD07a
Przebieg: 29900
![]() Online: 1 dzień 23 min 38 s
|
![]()
Kolega Adagiio, trafił w sedno. Poza tym wszystkie te stare amory WP są do regeneracji kompletnej
![]() ![]() Każda zmiana kąta o pół stopnia czy wysokości SAG o 1mm , czy kąta lag.. to wielka ingerencja.. niech za przykład posłużą wam rewolucyjne news ze zmianami kąta główki ramy w nowym modelu X dowolnego motocykla.. piszą jakby nie wiem co zrobili a to różnice rzędu stopnia.. tak jest to ważne. Zmieniając wysokość tyłu zmieniasz kąt lag.. jakie ma to znaczenie - weźmy wózek w markecie kąt 90 stopni , prosto zamocowane kółka.. jak skręca? natychmiast w miejscu .. inny kąt... dochodząc do choppera... prawie nie skręca.. Proste do uzmysłowienia. Źle dobrane amory dadzą wam znać.. o sobie w sytuacji krytycznej i to raczej na szosie. Nie bez powodu spędza się dni konfigurując geometrię motocykli do danej sytuacji / toru.. a AT ma robić wszystko ![]() ![]()
__________________
RD07A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,655
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 20 min 30 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez mirkoslawski : 21.02.2013 o 20:34 Powód: dorecyzowanie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regeneracje tylnego amora | bartol | Rama, zawieszenia, napęd | 15 | 01.09.2012 17:27 |
Poszukuję amora tylnego do RD 03 | Tatuś | Wszystko dla Afryki | 2 | 23.09.2011 17:38 |
Szukam tylnego amora. | Lepi | Rama, zawieszenia, napęd | 9 | 02.09.2011 14:40 |
Demontaż tylnego amora. | mrdracul | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 11.03.2011 12:31 |