![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: mielec
Posty: 1,683
Motocykl: pilnie sprzedam
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 5 godz 6 min 7 s
|
![]()
Z tego, co wiem KTM 990 ma felge 18 z tylu
jak chcesz, to na jutro moge sprawdzic szerokosc,ale opony mitasa 130/80-17 Napompowanego i zalozonego na kolo tenery 750 Ale widzialem 140 zalozona na felge do duzego kata i prawie wogole nie chronila felgi od kamieni, wg mnie byla za waska.Pytaj sie Zbyszka KTM z radomia, bo on tak ma lub mial na ukrainie
__________________
niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 85
Motocykl: 990 adv
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 18 min 44 s
|
![]()
Mysza, tylna fela w 950/990 Adv jest 18 ale bardzo szeroka, moim zdaniem to duża niedogodność. Mocno ogranicza wybór pasujących opon - zarówno na asfalt jak i w teren.
Miałem założoną na niej kostkę pirelli MT 21 szerokości 140 i opona była szerokości felgi. Ciulowo - wyglądało to jakby opona miała kwadratowy przekrój, nie mówiąc już o tym co Mirmił pisze - ochrona felgi była żadna. Potem założyłem Dunlopa D908, szerokość też 140 ale było dużo lepiej. Opona szersza albo ciut inny przekrój czy układ kostek - grunt że byla różnica. Idealnie byłoby znaleźć kapeć szerokości w teren szer. 150 - tyle co zaleca fabryka, ale dostać coś takiego to sztuka, nie mówiąc już o ilości talarów jaką trzeba na to wyłożyć. Wydaje mi się że w przypadku jazdy terenowej lepiej jest założyć węższą felgę 18' i mieć do wyboru większą ilość pasujących opon. Docelowo i idealnie - 2 komplety kół - przynajmniej na tył. pozdrawiam
__________________
Ride it like you stole it! |
![]() |
![]() |