Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.04.2008, 12:44   #5
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,028
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 9 godz 6 min 46 s
Domyślnie

kupcie sobie z 1-2m światłowodu (wiem, nie jest to tanie) ale przekażecie z jednej ultrajasnej diody światło tak jak potrzeba bez utraty niczego.

Co do klosza, to mimo wszystko dobrze jest, jak posiada soczewki, które dodatkowo rozpraszają światło. diodowe rozwiązanie jest mniej prądożerne, ale wg mnie musi być dobrze zrobione niż tradycyjne żarowe. Przy żarowym oświetleniu jest dodatkowy odbłyśnik - przy LED tego nie ma, dlatego ważne są soczewki na klosz, które działają jak wzmacniaczo-rozpraszacz.
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Lampa tyl- zamiennik? TOFAKT Układ elektryczny i zapłonowy 4 25.04.2013 22:15


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.