![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#24 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Honda tu się nie popisała. Samo połączenie gwintowe aluminium w aluminium jest już problematyczne bo się "zapieka". Do tego zastosowanie tak małego gniazda w porównaniu do średnicy gwintu to nieporozumienie.
Rozwiązań jest kilka. Można zastosować większe gniazdo na klucz (najlepiej typu torx), można, jak zrobił Thorgal, zastosować łeb na większy klucz, można zastosować inny materiał, lub kombinację powyższych. Dla przykładu w KTM 950/990 ta śruba wykonana jest z tworzywa i ma maksymalnie duże gniazdo. Nigdy nie miałem z nią kłopotu i nie słyszałem, żeby ktokolwiek miał. Żeby nie było za słodko to dodam, że w dużym kacie występuje problem z odkręcaniem płyty bagażnika.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Panewki walu i korbowodow | Tolecki | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 25.04.2013 12:19 |