Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.02.2013, 10:02   #24
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

Honda tu się nie popisała. Samo połączenie gwintowe aluminium w aluminium jest już problematyczne bo się "zapieka". Do tego zastosowanie tak małego gniazda w porównaniu do średnicy gwintu to nieporozumienie.
Rozwiązań jest kilka.
Można zastosować większe gniazdo na klucz (najlepiej typu torx),
można, jak zrobił Thorgal, zastosować łeb na większy klucz,
można zastosować inny materiał,
lub kombinację powyższych.

Dla przykładu w KTM 950/990 ta śruba wykonana jest z tworzywa i ma maksymalnie duże gniazdo. Nigdy nie miałem z nią kłopotu i nie słyszałem, żeby ktokolwiek miał.

Żeby nie było za słodko to dodam, że w dużym kacie występuje problem z odkręcaniem płyty bagażnika.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Panewki walu i korbowodow Tolecki Silnik, sprzęgło, skrzynia 4 25.04.2013 12:19


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.