Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.02.2013, 13:53   #1
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
Domyślnie

Nowe wieści o przejęciu Huski:
Cytat:
Jedną z najbardziej elektryzujących nowinek na rynku producentów motocykli w ostatnim czasie, było ogłoszenie kontraktu dotyczącego Husqvarny. Włoska marka została sprzedana przez BMW, a kupiła ją firma należąca do zarządcy KTMa – Pierer Industrie AG. Ten fakt wzbudził oczywiście masę plotek – kilka z nich zdążyło się w ciągu ostatnich sześciu dni wyjaśnić.

Oficjalną informację prasową wypuścił KTM, zaznaczając swoją pozycję w całym przedsięwzięciu:

Cytat:
„Nowa firma Pierer Industrie AG w pełni przejęła firmę Husqvarna Motorcycles (Husqvarna Italy oraz Husqvarna US) od Grupy BMW. W ciągu najbliższych sześciu miesięcy, Pierer Industrie AG oceni potencjał współpracy z Grupą KTM/Husaberg.

Wznowienie marki Husqvarna z nową gamą produktową planowane jest na międzynarodową wystawę motocyklową EICMA 2013.”
Więcej w tym temacie wnosi jednak krótki wywiad, jaki ze Stefanem Piererem przeprowadził holenderski portal Nieuwsmotor.nl. Dowiadujemy się z niego o konkretnych planach związanych z Husqvarną. Jak powiedział zarządca KTMa i jednocześnie nowy właściciel Huski:

Cytat:
„Ta marka ma cudowną historię, ale przez nieodpowiednią politykę dotyczącą gamy modelowej, trafiła na kompletnie złe tory. Chodziło przede wszystkim o sieć sprzedażową, która nie była przygotowana na dwucylindrowe modele drogowe. Pracując z Husqvarną będziemy chcieli przywrócić ją do korzeni. To oznacza, że niebawem wrócimy do motocrossu i supermoto – sportów, w których Husqvarna kiedyś dominowała. W ciągu najbliższego roku stworzymy odpowiedni motocykl, rozwinięty w specyfikacji i z charakterem typowym dla Husqvarny.”
Stefan Pierer wspomniał też o sposobie kierowania Huską:

Cytat:
„W kwestii odbioru marki, gamy modelowej i sprzedaży, Husqvarna będzie oddzielna i samowystarczalna, jednak jak wspomniałem wcześniej, spora kooperacja obywała się będzie za kulisami, w dziale badań i rozwoju (R&D), marketingu, podzespołów i innych tematów biurowych. Przekonamy się też, czy produkcja pozostanie w obecnej fabryce w Varese (Włochy), czy powinna odbywać się w Mattighofen, w Austrii. Nic nie jest pewne, ale mamy jeszcze na to czas. Początkowo kupiłem Husqvarnę przez moją prywatną firmę, Pierer Industrie AG, ale zobaczymy, jak będzie w przyszłości. Kiedyś to może się zmienić i możemy włączyć też naszego partnera Bajaj, jako łącznika do Indii.”
Podsumowując, Huska wraca do swoich ekstremalnych korzeni, z naciskiem na motocross i supermoto, oczywiście przy (zapewne ogromnej) współpracy technologicznej z KTMem. Kiedyś też być może sprzedaż rozszerzy się na Indie, co oznaczać też może nowe, tańsze modele.
http://motormania.com.pl/newsy/swiat...s-i-supermoto/
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!!
Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.