![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
wszystko to jest bardzo pieknie ale przy wymianie tak zdemolowanego lozyska walka z jednej strony nalezy wymienic rowniez lozysko z drugiej strony. jezeli walek mial tak duze bicie to przeciwlegle lozysko ( w ktore przeciez wtloczony jest walek i tworzy sie dzwignia) musialo to odczuc i jest rowniez zniszczone - kwestia niedlugiego czasu kiedy sie rozleci wpadajac w skrzynie - ktora tez nalezaloby przegladnac i sprawdzic jak zniosla takie 'harce na gitarce'...
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 06.02.2013 o 16:17 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
![]() Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
![]() Cytat:
Polać mu dobrze prawi ![]()
__________________
Honda XR-oholik ![]() https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Ciśnienie rośnie ;)
![]() Zarejestrowany: Oct 2012
Miasto: Opole
Posty: 636
Motocykl: RD07a była... :(
Przebieg: 58000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 13 godz 4 min 28 s
|
![]() Cytat:
Ktoś poleci jakiś manual or może jest artykuł na forum? Mam jeszcze troszkę czasu do sezonu wiec wybiorę święty spokój i pewnie to zrobię. Na razie zabrałem się za składanie sprzęgła.Serce mi się trochę krajało jak rozpakowywałem tarcze i przekładki takie nowiutkie ale w końcu czego się dla królewny nie robi. (Tak Rychu tam w rogu to nity dla ciebie ![]() Najbardziej upierdliwe było chyba zdzieranie rozerwanej uszczelki ale spoko dobre toważystwo i motocyklowe opowiesci sprawiają cuda. Szybka wymiana na prasie łożyska igiełkowego w koszu sprzęgłowym i można się zabierać za składanie.(stare łożysko jak je wycisnąłem to zaczęło gubić rolki wiec też było już spracowane) Dobrze, że mam z afripedji schemat budowy sprzęgła bo wg specjalisty od ktm-ów to wszystko powinno być na odwrót ![]() ![]() Niestety, jeszcze nie skończyłem bo w tej tarczy dociskowej siedzi takie małe łożysko wiec postanowiłem je też wymienić, a co - jak wszyscy to wszyscy babcia też. Więc na tym etapie kończę na dziś i jutro pewnie zamknę sprzęgło. Za to znalazłem lakier identyko jak ten na ramie wiec biorę się za odrdzewianie i malunki. Jak ktoś wie jak sprawdzić warsztatowo czy moje niemiecka księżniczka jest zdławiona na 50HP czy nie, to będę wdzięczny za info lub link. Pozamawiałem dodatkowo z motoristy parę śrubek gum i takich tam drobiazgów, których mi brakowało za ok 200 pln wiec też muszę czekać aż przyjdą.
__________________
Lepiej przeżyć małą przygodę, niż siedziec w domu i czytać o dużej. Ostatnio edytowane przez igi : 03.06.2013 o 14:19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Rzeszów
Posty: 22
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 9 godz 4 min 12 s
|
![]() Cytat:
Witaj. Na zdjęciu widać ze ostatnią tarczę założyłeś w te rowki jak poprzednie. U mnie po rozebraniu sprzęgła i w niemieckim manualu ostatnia tarcza była założona w te extra występy zrobione na końcach szerokich występów. Zobacz czy nie masz tam śladów współpracy z tarczami na krawędziach. Nie wiem jakie to ma znaczenie ale tak było chyba w orginale ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tańczący z szybami - czyli trzęsąca się szyba! | Brzozrider | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 5 | 26.05.2010 23:11 |