![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok
Posty: 5,503
Motocykl: NAT, EXC 450, K-750
![]() Online: 1 rok 2 tygodni 2 dni 23 godz 32 min 36 s
|
![]()
W dalekie trasy wybrałbym transalpa 600. Franz na forum kiedyś pokazywał swojego:
http://africatwin.com.pl/showthread....light=franzalp trampek 650 też by mógł być ale osobiście wybrałbym 600 lc4 adv. nie wybrałbym w daleką trasę, zbyt wysilony i skomplikowany silnik żeby ryzykować awarie na odludziu. drz 400 dałoby radę, mniejsza ładowność niż w trampku ale i lżejsza chociaż silnik w porównaniu z trampkami też dosyć wysilony. W daleką drogę proponowałbym coś o prostszej konstrukcji i większej pojemności np dr 650, xt 600, transalp 600. ttr 600. Niektóre pewnie wypadałoby mniej lub bardziej przerobić i doposażyć. Zasadnicza kwestia czy chcesz tam dotrzeć na kołach czy jeździć tylko na miejscu. W trasie sprzęty lekkie i małe słabo się sprawdzają, za to nadrabiają w terenie i odwrotnie z większymi/cięższymi.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. Ostatnio edytowane przez siwy : 11.12.2012 o 20:40 |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
dr-z , ktm , lekki , transalp , wyprawa |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tracki ukraińskie potrzebne - wersja light | ex1 | Kwestie różne, ale podróżne. | 3 | 29.07.2012 13:21 |