![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Centralny Jarek
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,206
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 29 s
|
![]()
3 sezon zakończyłem na komplecie E09
Miałem jeden sezon na przodzie TKC i nie widzę aż takiej różnicy, żeby za nią dać dwa razy więcej niż za E09. Przód E09 jest na pewno lepszy w terenie, a na szosie nie ma różnicy. Na mokrym uważam tak samo nie zależnie czy jadę na TKC czy E09. E07 przód a tył E09 to jakieś nieporozumienie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Ciśnienie rośnie ;)
![]() Zarejestrowany: Oct 2012
Miasto: Opole
Posty: 636
Motocykl: RD07a była... :(
Przebieg: 58000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 13 godz 4 min 28 s
|
![]() Cytat:
__________________
Lepiej przeżyć małą przygodę, niż siedziec w domu i czytać o dużej. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Przód E10 tył E09 jeśli mitasy. Ceny E10 nieznacznie wyższa od 7 Na ten sezon założyłem ze 2 tyś polatałem asfalt szutry połoniny. Bez uślizgów z przodu. Jedynie w ziemi gliniasto- lessowej 10 nie dawała rady (za gęsto kostka zabijała się). Na winklach zamykałem i bez problemów trzymała.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |