Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.11.2012, 06:33   #1
frog
 
frog's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Białystok
Posty: 959
Motocykl: Rd03 XT 350 BMW r65 60/6
Przebieg: Rośnie
frog jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 12 godz 8 min 51 s
Domyślnie

No właśnie jak to było w kabarecie, BĘDZIE PAN ZADOWOLONY!!!. Aż żeby wypróbować w terenie .
frog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.11.2012, 08:20   #2
Wegrzyn
 
Wegrzyn's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,774
Motocykl: RD07
Przebieg: 44000
Wegrzyn jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 2 godz 53 min 5 s
Domyślnie

Na temat E07 mógłby się Żuczek wypowiedzieć
Z tego co pamiętam ... : jadę w deszczu, naciskam hamulec i nadal jadę ...
__________________


XRV750 RD07 / BMW R1200RT
Wegrzyn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.11.2012, 11:46   #3
rubin
Afryka zawsze w sercu i na tatuażu :)
 
rubin's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Bytom
Posty: 631
Motocykl: BMW F800GS
Przebieg: 29167 M
rubin jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 43 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motomauroxrv Zobacz post
We wrześniu polatałem sobie po Ukrainie i Rumunii (2tyg) właśnie na takich MIT
E 07. Spisywały się bdb. Na Transfogaraskiej i Transalpinie (obie trasy tam
i z powrotem) traktowane były dość ostro, i tylko 2 razy minimalnie ujechał tył, choć opony były z uporem "zamykane" do końca (ha -banan dookoła głowy )! Później na Rajdzie Podlaskim (ufff) -też dały radę,
i jakoś wężami przebrnąłem przez "ruchome piaski" wraz z pasażerem!..
Jedyne mankamenty opon to hałas w zakresie 80-110km/h, ciut "ponadrywane" u nasady, kostki w tyle, i utrudnione prowadzenie w błocie i grząskim piachu -ale może to z powodu wagi moto i (nie)umiejętności woźnicy ... Póki co, gumy nadal żyją i jutro znów jadę pomęczyć je na szuterkach! Pozdrowionka i szerokości...
Ja wyśmigałem na E07 szutry/piachy/bloto/asfalt około: 20-21 kkm-tył 14kkm przód, teraz już tył łysy na środku i uślizgi potrafi na prostej łapać.
Ogólnie cena/jakość polecam. Pewnie jest bardziej uniwersalna od E09, którą przetestuje w 2013 i wytrzyma więcej asfaltowych przelotów [E07].

Cytat:
Napisał Wegrzyn Zobacz post
Na temat E07 mógłby się Żuczek wypowiedzieć
Z tego co pamiętam ... : jadę w deszczu, naciskam hamulec i nadal jadę ...
To fakt w deszczu przy 4000-5000 obr. potrafi uślizg na prostym asfalcie uzyskać ale w końcu drift też fajne zajęcie
__________________
Jazda na dwóch kółkach jest jak chodzenie po bagnach - bardzo wciąga.
rubin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Klub morsów i innych popaprańców felkowski Imprezy forum AT i zloty ogólne 2 06.03.2010 17:30


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.