![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Mińsk Mazowiecki
Posty: 528
Motocykl: KTM 1190 adv
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 11 godz 10 min 26 s
|
![]()
Zależy od wielu czynników, jak ktoś jeździ, tzn miasto, off, czy autobany. Od jakości i twardości klocków. Ale tak w przedziale 50-100k km się wymienia, oczywiście przód.
Tył, nie wiem, ale spoko do 150k powinien dociągnąć. edyta: w swojej RD04, która na budziku ma 119k, tył mam oryginał, jakieś 4,5 mm, a przód zmieniłem przy 100k. Miały ok limitu, jakieś 3,5-3,4mm, ale jedna się zwichrowała.
__________________
Raz na wozie, raz w nawozie CUinHell na forum TA Ostatnio edytowane przez Borewicz : 09.11.2012 o 15:03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Maramuresz - 100 kilometrów offu solo [Sierpień 2011] | bukowski | Trochę dalej | 21 | 08.01.2014 13:15 |
Dzis tak na szybko wykulalem nieco kilometrow.. | JareG | Polska | 4 | 03.04.2009 06:29 |