![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Jeśli silnik jest w dobrym stanie, nie bierze zbyt dużo oleju, ma dobrą komprechę, to bym kombinował z klejeniem , spawaniem wałka. Da się to zrobić dobrze, koszt nieporównywalnie mniejszy z wymianą i da się z tym patentem latać jeszcze długo, a jak już silnik się nieco zużyje wtedy robić wałek i remont przy okazji. No ale jak ktoś dysponuje odpowiednimi środkami finansowymi to nie ma o czym dyskutować. Dla mnie 3 koła na wymianę wałka to kosmos jakiś. Na szczęście w mojej RD03 z przebiegiem nie znanym wałek jest ok.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wałek zdawczy | Tolecki | Rama, zawieszenia, napęd | 312 | 27.12.2017 08:08 |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 19:21 |