![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Imadło najczęściej jest żeliwne a więc kruche. Nie warto na nim uzywać impulsatorów kinetycznych. Zamiast grzania jest jeszcze prostsza opcja - prasa.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
No i po robocie. Palnik acetylenowy set nagrzany punktowo do czerwoności klucz francuski do gięcia 5 minut roboty i wyprostowane.
![]() To moim zdaniem najlepszy sposób.i taki będę polecał innym nieszczęśliwcom ze zgiętym setem. Koszt operacji u znajomego mechanika 5 zł. Pranie młotkiem nic nie daj można tylko sklepać blachę. Czeka mnie jeszcze naprawa żeliwnego imadła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Mam taki set, kupiony w idealnym stanie ale jeszcze nie znalazłem do niego takiej stopki bocznej. Kolega prostował gmole GIVI, skończyło się na kupnie w Holanie i spokuj na lata
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
tuning stopki centralnej | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 5 | 21.09.2013 21:12 |