![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Józefin
Posty: 857
Motocykl: RD07a
Przebieg: 84000
![]() Online: 4 miesiące 1 dzień 13 godz 14 min 9 s
|
![]()
Przerywacz możemy podmienić tylko powiedz kiedy
![]() ![]() ![]() ![]() Pozdrówka |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kierowca bombowca
![]() |
![]()
No cóż, instalacja Afryki idealna nie jest. Uświadomił mi to Szynszyll i z jego pomocą dokonaliśmy krytycznych zmian. To nie jest tak, że regler jest do dupy, bo przecież jest on też montowany w innych modelach i daje radę. Padanie reglera ma związek z instalacją, a tą można poprawić. Pogadajcie z Szynszyllem.
__________________
AT RD07A, '98, HRC Ostatnio edytowane przez jochen : 29.09.2012 o 21:50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |