Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.09.2012, 11:03   #1
szparag
 
szparag's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
szparag jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Dzieju, ależ wprost odwrotnie, ja zachęcam do grzebania, tyle, że ostrzegam jak łatwo to można zepsuć. I statystycznie, częściej psują to warsztaty niż osoby które robią to same po garażach.Wynika to prawdopodobnie z syfiarstwa i pośpiechu, co niestety często zdarza się wielu warsztatom. Patrzcie mechanikom na ręce to pomaga waszym motocyklom
W tym roku wymieniłem już kilka łożysk przez telefon
Pozdrawiam
szparag jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.09.2012, 11:14   #2
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 14 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szparag Zobacz post
Dzieju, ależ wprost odwrotnie, ja zachęcam do grzebania, tyle, że ostrzegam jak łatwo to można zepsuć. I statystycznie, częściej psują to warsztaty niż osoby które robią to same po garażach.Wynika to prawdopodobnie z syfiarstwa i pośpiechu, co niestety często zdarza się wielu warsztatom. Patrzcie mechanikom na ręce to pomaga waszym motocyklom
I o to chodzi
A zepsuć też można , zgadza się , ale kto nie próbuje ten się nie nauczy.
Warsztaty takie klasyczne już dawno nauczyły się robić dziadostwo i kroją klientów jak tylko mogą .
Dobrze że jeszcze istnieją takie prawdziwe ale jest ich bardzo mało albo robi ktoś zaufany jak na naszym forum niektórzy gdzie dbają o dobrą opinnię i powierzone motocykle.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.09.2012, 11:47   #3
hero
Mizerna Kruszynka
 
hero's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
hero jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
Domyślnie

Jedna z lepszych wypowiedzi jaka czytalem / slyszalem od dluzszego czasu. . U mnie na razie nie musze wymieniac , ale zapewne bede uczestniczyl w "telefonicznym montarzu" u ktoregos z naszych wyspiarzy. Tymon zapewne umiesci jakies foto. Co do osadzania dolnego lozyska na rurze sterowej, to najlepiej mi to wychodzi z kawalkiem aluminiowej rury o srednicy wewnetrznej zblizonej do sterowej. A ponadto wyfrezowanej wewnatrz z ukosem. Kawalkiem aluminiowej rury (np z kierownmicy rowerowej) sklepanej tak by stworzyc luk tez sie da. Ale to malo eleganckie i zawsze jest ryzyko ze skosi sie lozysko.
Co do demontarzu to najbardziej skuteczny Dremelek z tarcza tnaca do metalu.
Cytat:
Napisał szparag Zobacz post
Dzieju, ależ wprost odwrotnie, ja zachęcam do grzebania, tyle, że ostrzegam jak łatwo to można zepsuć. I statystycznie, częściej psują to warsztaty niż osoby które robią to same po garażach.Wynika to prawdopodobnie z syfiarstwa i pośpiechu, co niestety często zdarza się wielu warsztatom. Patrzcie mechanikom na ręce to pomaga waszym motocyklom
W tym roku wymieniłem już kilka łożysk przez telefon
Pozdrawiam
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE.
hero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.12.2012, 19:54   #4
miroslaw123
 
miroslaw123's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Kraków
Posty: 526
Motocykl: TA 650
Przebieg: mój?TA?
miroslaw123 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 3 godz 28 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szparag Zobacz post
Dzieju, ależ wprost odwrotnie, ja zachęcam do grzebania, tyle, że ostrzegam jak łatwo to można zepsuć.
mi właśnie udało się zepsuć jedno łożysko, to nabijane na sztycę przyłożyłem się i pękło... można nabyć samo łożysko w sklepie http://stozek.pl/sklep.php łożysko 32005 JS/26 NACHI 26x47x15 teraz dostosuje się do rad z ww. postów (sztyca się mrozi a żona pyta czy jeszcze dużo trampka przyniosę do lodówki...).
miroslaw123 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.12.2012, 21:05   #5
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 14 min 8 s
Domyślnie

Toś się nieco za mocno przyłożył , trzeba z wyczuciem.
Swoją drogą trochę siły trzeba by łożysko tak sobie pękło.
Z drugim się uda.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.12.2012, 07:18   #6
miroslaw123
 
miroslaw123's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Kraków
Posty: 526
Motocykl: TA 650
Przebieg: mój?TA?
miroslaw123 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 3 godz 28 min 42 s
Domyślnie

Ech, w oryginał waliłem , uderzałem, próbowałem wiercić i nawet drobnej rysy nie ma...nikt mi nie powie że zamiennik jest równie dobry, przynajmniej nie na uderzenia
miroslaw123 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiana tylnych lozysk. dj.1 Hamulce, kola, opony 7 17.09.2008 10:30


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.