Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Podróże. Całkiem małe, średnie i duże. > Szpej turystyczny - Produkty i Porady > GPS > Zastosowanie praktyczne

Zastosowanie praktyczne Pytania i porady

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.09.2012, 00:38   #1
ATomek
 
ATomek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Garwolin
Posty: 1,766
Motocykl: RD07A
Galeria: Zdjęcia
ATomek jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 3 tygodni 1 dzień 15 godz 37 min 20 s
Domyślnie

To, że jest w linii drogi oznacza raczej oś drogi, bo oczywiście jest znacznie poniżej punktu, gdzie patrzymy jadąc.


IMG_3735.jpg

IMG_3631.jpg

IMG_3593.jpg

IMG_3655.jpg


Czy do ramki tripa, czy do jego dwóch śrub- będzie drżało tak samo, bo to część amortyzowana.

Pierwsze ramię, jakie zrobiłem, było zamocowane identycznie, ale o połowę krótsze, w kształcie niedokończonego C. Było bardzo sztywne, nie potrzebowało zamocowania górą. Było lepiej niż z boku na kierownicy, lepiej, niż centralnie na kierownicy, ale zasłaniało tripmaster, z którego chętnie korzystam.

W nocy mi również nie przeszkadza.

W kwestii bezpieczeństwa każdy musi odpowiedzieć sobie sam.
W czasie wypadku może zdarzyć się wszystko. Wybieram mniejsze zło, bo uważam, że byłbym częściej narażony na wypadek spuszczając oko z drogi i zerkając w bok i w dół na nawigację niż teraz, z powodu samego ramienia osłoniętego nawigacją.

Ostatnio edytowane przez ATomek : 04.09.2012 o 08:26
ATomek jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Lark FreeBird 35AT Guziec Hardware 665 06.12.2018 08:14
Lark 35AT - nowe menu Wegrzyn Zastosowanie praktyczne 41 13.05.2014 00:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.