Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.08.2012, 21:31   #1
Malizna
 
Malizna's Avatar


Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Świnoujście
Posty: 64
Motocykl: RD07
Przebieg: 75000+
Galeria: Zdjęcia
Malizna jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 15 godz 6 min 55 s
Domyślnie

Panowie, jeśli dobrze zrozumiałem. Jeśli napięcie ładowania na obrotach jałowych mam na poziomie 16 Volt i wyżej to regler jest do wyrzucenia.
Malizna jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.08.2012, 21:37   #2
MaRP
Dołączył: 28.5.2006
 
MaRP's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW...83...?
Posty: 862
Motocykl: RD07a
MaRP jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 10 godz 52 min 26 s
Cool

W/g mnie tak.
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse.
MaRP jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.08.2012, 08:32   #3
RAFWRO
 
RAFWRO's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
RAFWRO jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Malizna Zobacz post
Panowie, jeśli dobrze zrozumiałem. Jeśli napięcie ładowania na obrotach jałowych mam na poziomie 16 Volt i wyżej to regler jest do wyrzucenia.
Nie koniecznie.
Sprawdź:
- sam akumulator, (jeśli jest uszkodzony, zasiarczony) to ładowanie jest ponad normę
- połączenie przewodów do akumulatora
- podłączenie mas
- stan kostek (przekaźnik, kostki regulatora)
- stan kostek świateł przednich. (te 3-pinowe przy żarówkach)

Miałem kilka telefonów w podobnej sprawie i często wychodził jednak bałagan w instalacji lub stary akumulator, który przestał z czasem być dobrym odbiornikiem.

Kiedyś, chcąc na szybko wykluczyć regler. Podłączyłem zamiast akumulatora motocykla, akumulator samochodowy (przewodami rozruchowymi). Ładowanie znormalniało. W efekcie. Zamiast zakupu nowego regulatora, kolega kupił nowy akumulator i po kłopocie.

UWAGA
- nigdy nie odłączaj akumulatora podczas uruchomionego silnika - Popalisz wszystkie żarówki i obrotomierz.
- test z akumulatorem samochodowym zdecydowanie nie jest profesjonalny. Zaciski przewodów rozruchowych mogą spaść i efekt będzie jak wyżej. Najlepiej zdobądź inny akumulator motocyklowy i podłącz w miejsce swojego.

Mam nadzieję, że źródło wysokiego ładowania będzie banalne.
R
RAFWRO jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przypalona wtyczka hero Układ elektryczny i zapłonowy 53 26.07.2021 22:01
Czarny kabelek z reglera sambor1965 Układ elektryczny i zapłonowy 8 30.09.2010 13:14
Wtyczka do pompy potrzebna sambor1965 Uklad paliwowy i wydechowy 2 21.09.2010 23:11
okablowanie reglera Vooytas Układ elektryczny i zapłonowy 3 30.06.2008 20:36


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.