![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Banned
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 142
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 23 godz 27 min 52 s
|
![]()
W sprawie obrotow nie jestem w stanie Ci nic pomoc ale nie widze sensu podlaczania voltomierza do pozycyjnych skoro tam jest napiecie stale 12v Najbardziej miarodajny jesli sie nie myle jest pomiar bezposrednio z akumulatora, radze to zmienic jesli bedziesz mial chwile na grzebanie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czy to padnięty przekaźnik rozrusznika? | wojtekm72 | Układ elektryczny i zapłonowy | 20 | 14.09.2021 09:38 |
Czy jest możliwe że padnięty regler robi zwarcie? | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 02.06.2008 17:03 |
Padniety modul w RD03? | suchy | Układ elektryczny i zapłonowy | 21 | 29.04.2008 19:27 |