Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.08.2012, 17:29   #1
Wojak
Banned


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 142
Motocykl: RD04
Wojak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 23 godz 27 min 52 s
Domyślnie

W sprawie obrotow nie jestem w stanie Ci nic pomoc ale nie widze sensu podlaczania voltomierza do pozycyjnych skoro tam jest napiecie stale 12v Najbardziej miarodajny jesli sie nie myle jest pomiar bezposrednio z akumulatora, radze to zmienic jesli bedziesz mial chwile na grzebanie
Wojak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czy to padnięty przekaźnik rozrusznika? wojtekm72 Układ elektryczny i zapłonowy 20 14.09.2021 09:38
Czy jest możliwe że padnięty regler robi zwarcie? Vooytas Układ elektryczny i zapłonowy 2 02.06.2008 17:03
Padniety modul w RD03? suchy Układ elektryczny i zapłonowy 21 29.04.2008 19:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.