![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Dostępność opon do jazdy w terenie jest zadawalająca w rozm. 18', wszystkie motocykle z nazwą "enduro" posiadają tylne koło w tym rozmiarze i można dobrać optymalnie opony w góry , na pustynie , czy błotniste śliskie tereny i cieszyć się z jazdy a nie walczyć o życie na uniwersalności E09 czy TKC i kombinować jak pojechać żeby przejechać , szczególnie ponad dwustu kilowym klocem jak Africa . W rozmiarze 17' jest to nie możliwe , producenci opon dostosowali sie do zastosowania i sposobu eksploatacji motocykli z tym rozmairem koła i wybór marny jak chcemy nie zgodnie z ich koncepcją pojeździć .
To w zasadzie główny powód dla którego taka wymiana ma korzyści . Jeśli jeździmy po czarnym to nie ma sensu zmiana , w rozmiarze 18' do jazy po czarnym jest tylko Pirelli Scorpion z dostępnych u nas , z czego posiadacze np. LC8 nie są zadowoleni . Dochodzą jeszcze inne zalety , ale to temat o oponach a nie technice jazdy po krzaczorach i różnicy w rozmiarze w stosunku do nawierzchni , dla mnie różnica między 17 i 18 jest znacząca , być może dla innych znikoma . Wszystkie to poprawianie konstruktora musi mieć odzwierciedlenie w tym co chcemy z moturem robić i gdzie jeździć . Rozpisałem się .... .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Łódź
Posty: 65
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 5 dni 1 godz 41 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() O tym, że TKC są we wszystkim naj oprócz ceny, i szybkości zużycia pewnie wiedzą już wszyscy. Pozostaje pytanie co z całą resztą tańszych opon? No właśnie co z tymi maxxisami - naprawdę nikt na nich nie śmiga. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: gubin
Posty: 559
Motocykl: RD04
Przebieg: 70000
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 51 min 5 s
|
![]()
na mitasie E09tył nawinełem 4,5tys. i już jest do wymiany a naMotoz Tractionator Desert mam niecałe 4tys. i i guma jest jak nówka a moją afri nie dojeżdzam do pracy tylko głównie lasy i szutry tak że
mitas ![]() motoz ![]() |
![]() |
![]() |