|
|
|
|
#1 |
|
Mam przerąbane :)
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: DW_
Posty: 1,673
Motocykl: RD07a
Przebieg: stoi
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 dzień 3 godz 58 min 29 s
|
Stary nie zastanawiaj się - Ola ma może 165cm i może 45kg a pół świata zjeździła (ze 4x dookoła).
Tak jak piszą wcześniej życzliwi - generalnie nie stawać tylko jechać i zeros problemos. We wrocku masz kilku znanych forumowiczów - umów się - na pewno każdy da się przymierzyć.
__________________
Motto nr 1: Uważać na mokre pieńki i siekiery |
|
|
|
|
#2 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Mam jakieś porównanie - miałem Trampka 600, mam Afrę. Do tego imponujące 173 cm i 75-80kg masy.
Aby nie pierdzielić na darmo powiem krótko: 1. Jak chcesz jeździć solo niezależnie od nawierzchni - TRAMPEK. Dla mnie był bardziej poręczny i nigdy nie nie stresował. Moc jeździe solo ta sama. 2. Z pasażerem - Afryka 07A. Jej wysokość po obniżce kanapy jest do ogarnięcia w miarę. Dla mnie zasadniczą różnicą był fakt że afryka po załadowaniu pasażerki i kufrów jechała niewiele gorzej niż solo. Natomiast Trampek przy pełnym załadunku wyraźnie dostawał w du.... . Na trasie wyglądało to tak - Tramp 110, max 120kmh/h, spalanie ok 7l. Afri - 140-145km/h spalanie 7,5l. Jak chcesz solo - proponuję TA 600. Jak myślisz na poważnie o dłuższych jazdach z pasażerką to AT. Gdybym jeździł solo - w tym momencie możliwe że zamieniłbym AT na Trampa. Też od wielu lat marzyłem o Afryce, rozumiem kolegę :-) Choć rzeczywistość czasem weryfikuje poglądy. Aha, zasadniczo wszystko sprowadza sie do techniki. Są niżsi ode mnie na tym forum którzy ogarniają AT tak że się we łbie nie mieści Pozdr zimny Ostatnio edytowane przez zimny : 31.05.2012 o 00:37 |
|
|