![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: Poznań
Posty: 131
Motocykl: RD07a
![]() Online: 6 dni 5 godz 36 min 12 s
|
![]()
w sumie za głupi jestem, by o tym dyskutować, ale na moje oko - pręt wchodzi z prawej strony - w silniku z niczym nie ma styku (żadnych zębatek, łozysk itp) - i wychodzi z lewej strony poprzez uszczelniacz i dalej do dźwigni zmiany biegów.
choć może to moja projekcja bezbolesnego rozwiązania ![]() jedyny problem to to, czy uszczelniacze z prawej i lewej nie "siedzą" od środka silnika.. a skrzynia nie ma żadnego styku z tym prętem - ona siedzi bliżej przedniego koła i poprzez ten system dźwigienek na prawym końcu preta działa. pręt to pręt - ma przenosić siłę dźwigni zmiany biegów z lewej na prawą - tak mi się wydaje.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
|
![]()
rozpaławiać silnik ....
koszty niebotyczne bo za same uszczelki zapłacisz coś koło 500 ![]() nie licząc części młotkiem ! ![]()
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
dłuższa dźwignia zmiany biegów | JoseLoco | Wszystko dla Afryki | 2 | 20.03.2014 16:26 |
wyswietlacz zmiany biegow | maciej33 | Wszystko dla Afryki | 13 | 01.04.2013 21:49 |
Drążek zmiany biegów | STRUś | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 14.04.2008 08:17 |