Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.05.2012, 09:32   #1
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

Sprawa nie jest prosta. Dotyczy wielu gaźnikowców.
Dodam, że mój nowy trampek też tak miał i na gwarancji szwędał się po kilku warsztatach w Niemczech i tak do końca to nikt go nie wyleczył. Gaźniki niestety lubią mieć szybki przelot powietrza przez gardziele. Przy pewnych obrotach powstaje w układzie dolotowym fala stojąca lub inne dziadostwo o falowym charakterze.
Nie znam gotowego rozwiązania. Oczywiście najpierw czyszczenie i synchro gaźników. Potem można pobawić się w modyfikację airboxa itp.
Trudny temat, tym bardziej życzę powodzenia.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Skrzynia dziwnie wyje po wymianie oleju motomysz Silnik, sprzęgło, skrzynia 2 12.04.2014 20:52
Zakup opon, a indeks prędkości S - H adamsluk Hamulce, kola, opony 12 25.07.2013 12:41
Pyznać się kto to zna i przy jakiej prędkości :) paku Hamulce, kola, opony 23 18.06.2011 12:57


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.