![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 22 min 47 s
|
![]()
Też u siebie montuje tarczę 320 i będę dorabiał adapter, więc zacisk też będę zmieniał, ale dlaczego te zaciski mają dwa przewody i jak sobie z tym fantem poradzić
![]() http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-h...290730281.html
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Dokładnie CBS. Jak hamujesz tyłem to jeden z trzech tłoczków hamuje na przodku....... jakoś chyba tak to działa.
Najprościej to puścić dwa przewody z pompy hamulcowej. Ostatnio edytowane przez Rychu72 : 14.05.2012 o 07:01 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Śruby trzymające zacisk | Łokciu | Hamulce, kola, opony | 3 | 04.01.2013 23:23 |
Zacisk hamulcowy zamienny... | HRABIA z Krosna | Hamulce, kola, opony | 9 | 28.07.2011 22:48 |