Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.05.2012, 06:49   #7
Rychu72
 
Rychu72's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
Domyślnie

Pewnie tak, ale w jakiś sposób inaczej to działa.
Przy podpięciu pod cewkę miałem dziwne skoki obrotów mimo, że silnik chodził stabilnie. Na kablu obrotomierza wszystko cacy.
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiana tarczy obrotomierza Pajdor Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 26 24.11.2017 15:02
Acewell 3971 e200g_ Wszystko dla Afryki 106 01.04.2015 11:31
problem ze wskazaniami szybkościomierza VS obrtomierza rambo Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 15 13.07.2008 11:29


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.