![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Ale to powinno być podpięte pod wyzwalacz cewki ALBO owinięte wokół przewodu WN. Jeśli zrobiłeś obie te rzeczy na raz to faktycznie rezultaty mogą być losowe.
Proponowałbym nie owijać kabla WN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Podepnij pod oryginalny kabel obrotomierza i ustaw SPEC na 0,5. U mnie działa to idealnie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana tarczy obrotomierza | Pajdor | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 26 | 24.11.2017 15:02 |
Acewell 3971 | e200g_ | Wszystko dla Afryki | 106 | 01.04.2015 11:31 |
problem ze wskazaniami szybkościomierza VS obrtomierza | rambo | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 15 | 13.07.2008 11:29 |