![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Krakow
Posty: 207
Motocykl: RD07a
Przebieg: 62000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 23 godz 22 s
|
![]()
Motoz Tractionator Desert na przodzie. Zrobiłem na niej ponad 4000 km z Khorog w Tadżykistanie do Aktobe w Kazachstanie. 50/50 szuter i marny asfalt. I powiem tak.
Opona doskonała. Nigdy nie straciła przyczepności bez względu na nawierzchnie, świetnie trzyma kierunek, w piasku bajka, szuter rewelacja. Jest na tyle miękka że nie ześlizguje się z kamieni czego nie można niestety powiedzieć o Mitasie 09 na tyle, który w tym zestawieniu i porównaniu na górskich ścieżkach okazał się porażką. I gdyby nie perspektywa jazdy po piasku to wymienił bym ją z powrotem na Conti Escape. Motoz ząbkuje, schodzi dość szybko na asfalcie i ma ograniczoną prędkość max, ale jechałem 150 przy temp. 50+ w cieniu i wszystko było ok. Kupiłem ją nową za 181 zł z dostawą do domu i uważam, że za tą kasę nie ma chyba niczego lepszego do off. Przed wyjazdem nie miałem z nią żadnych doświadczeń, trochę o niej poczytałem, kupiłem i się nie zawiodłem. Dla mnie SUPER. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Wrocław
Posty: 53
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 dni 20 godz 5 min 59 s
|
![]()
Cena zacna Roberto - a jak na mokrym asfalcie było? Bo na TKC fajowo jest ino 3 razy droższa.
|
![]() |
![]() |