![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Gdynia
Posty: 70
Motocykl: RD04
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 17 godz 30 min 32 s
|
![]()
Podaj jeszcze napiecie na zapalonym silniku i wlaczonych swiatlach.
Pozdro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]()
Kolejna seria pomiarów, zgodnie z sugestiami:
Prąd spoczynkowy (czyli amperomierz wpięty z aku szeregowo): 10mA Jak wypnę główny bezpiecznik to prąd spoczynkowy wynosi 0mA (bezpiecznik wypinam po tym, jak mi wiatraczek chłodnicy wyciał numer i rozładował przez noc aku - pisałem o tym fakcie wcześniej)... Napięcie na aku przed odpaleniem: 12,62 V stabilne Napięcie ładowania (moto na ssaniu; 2000 RPM, światła pozycyjne): 13,99 V stabilne... Napięcie ładowania (moto na ssaniu; 2000 RPM, światła mijania): 14,26 V stabilne... Napięcie ładowania (moto na ssaniu; 2000 RPM, światła drogowe): 15,00 V stabilne... Napięcie ładowania (moto bez ssania; 1200 RPM, światła pozycyjne): 14,13 V stabilne... Napięcie ładowania (moto bez ssania; 1200 RPM, światła mijania): 14,72 V stabilne... Napięcie ładowania (moto bez ssania; 1200 RPM, światła drogowe): 14,00 V stabilne... Przy przegazówce na każdych światłach dobija do 15,04 V... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana slizgacza na lancuch. Duzo roboty? | kuntakinte | Regularne czynności serwisowe | 34 | 13.06.2023 06:56 |
RD07 bierze dużo oleju. | Rack | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 31 | 14.09.2013 19:49 |