Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.04.2012, 07:53   #16
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Możesz mieć wyklepane powierzchnie styku dlatego jak ustawisz niby prawidłowo to faktyczny luz jest ciut większy.
W starych silnikach dawno temu kiedy te połaczenia były już mocno wyklepane korektę ustawienia robiło się ręcznie już bez szczelinomierza.
Ustaw na dobrym zaworze prawidłowy luz ( bez stukowy i bezpodparciowy) i reką sprawdź jaki jest. Potem tak samo ten który ci stuka.

Jaki masz przebieg że już są problemy z regulacją ?

Jeśli mimo wszystko nie uda Ci się ustawić idealnie to lepiej zostaw minimalne stukanie niż miałbyś mieć podparty.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gaśnie na pierwszym biegu, odcina prąda czy ki ch*** ! AnubisXRV Regularne czynności serwisowe 6 14.05.2009 23:35
Wtrysk i układ wydechowy. Pretor Uklad paliwowy i wydechowy 36 17.02.2009 18:44
Brak iskry na jednym cylindrze RD01 wolly Układ elektryczny i zapłonowy 6 01.05.2008 23:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.