![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
Administrator
![]() |
![]()
Możesz mieć wyklepane powierzchnie styku dlatego jak ustawisz niby prawidłowo to faktyczny luz jest ciut większy.
W starych silnikach dawno temu kiedy te połaczenia były już mocno wyklepane korektę ustawienia robiło się ręcznie już bez szczelinomierza. Ustaw na dobrym zaworze prawidłowy luz ( bez stukowy i bezpodparciowy) i reką sprawdź jaki jest. Potem tak samo ten który ci stuka. Jaki masz przebieg że już są problemy z regulacją ? Jeśli mimo wszystko nie uda Ci się ustawić idealnie to lepiej zostaw minimalne stukanie niż miałbyś mieć podparty.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gaśnie na pierwszym biegu, odcina prąda czy ki ch*** ! | AnubisXRV | Regularne czynności serwisowe | 6 | 14.05.2009 23:35 |
Wtrysk i układ wydechowy. | Pretor | Uklad paliwowy i wydechowy | 36 | 17.02.2009 18:44 |
Brak iskry na jednym cylindrze RD01 | wolly | Układ elektryczny i zapłonowy | 6 | 01.05.2008 23:39 |