![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Każdy szanujący się czarnuch powinien samodzielnie rozłożyć i złożyć afrę.
Wiedza na temat, co jak działa w moto wzrasta o srylion %. Daje większe szanse na samodzielną naprawę w czarnej dupie, bo tam większość z nas chce jeździć. ![]() Znam gościa (czarnucha) co jedzie do mechanika, żeby mu naciągnąć łańcuch. ![]() Afryki nie są dla ludzi, co nie lubią grzebać przy moto. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Przy Africe spokojnie można jeździć do mechanika na serwisy, bo nie ma tego dużo. Ale w KTM to co innego.Ja swojego LC4 co rok rozbierałem na części pierwsze, żeby zweryfikować stan wszystkich części. Dzięki temu 2 lata, prawie 8tys km i nic się nie zepsuło.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
![]() I to co roku , AT po 20 latach tego nie potrzebuje ..... ale to nieco inna technologia no i daje rade trochę wiecej niż 8 tys bez awarii ![]() Aż strach tymi pomarańczowymi jeździć ![]()
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
remont czy uzywany silnik | andsoj | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 66 | 28.12.2012 21:33 |
Remont Silnika | ferolo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 27 | 12.07.2012 22:28 |
remont silnika | bartol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 21.03.2011 12:23 |