![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 859
Motocykl: TA
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 14 godz 25 min 22 s
|
![]() Cytat:
Alternator w motocyklach nie lubi pracować nie obciążony A takie akumulatory ładuje się minimalnym prądem więc nie będą wystarczającym obciążeniem dla pracującego alternatora A cały nie zużyty prąd regulator musi zamienić w ciepło ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Akumulatory można ładować różnym prądem... i takim o mniejszym
i takim o większym natężeniu Maksymalny prąd bezpiecznego ładowania tego akumulatora wynosi 4,2A Wnioskuję z tego ,że akumulator ten jest w stanie przyjąć taki prąd z regulatora. Pozostaje więc pytanie o to jakie maksymalnie natężenie podaje regler i jakie może przyjąć akumulator kwasowy. Ale tut moja wiedza przeogromna nie jest wiec niech ktoś mądrzejszy się wypowie a ja poczytam ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator RD04 wymiary | Poncki | Układ elektryczny i zapłonowy | 35 | 23.05.2017 18:55 |