Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.03.2012, 12:44   #1
majo
 
majo's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: 816 Dorohusk
Posty: 4,521
Motocykl: XRV 650:)
majo jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 godz 34 min 3 s
Domyślnie

Cibor właśnie zastanawia mnie czy zamiast tych trzech małych nie zrobić jednej pokaźniejszej od str. pompy i nie wyprowadzić jej ponad siedzenie, ewent pod zbiornikiem do główki ramy (Wasil patent)

resumując czy jest tu jakiś cwaniak, który może podać wzór lub podpowiedzieć jaka średnica otworu powinna być przy zastosowaniu dłuższego dolotu i jaka średnica rury dolotowej, która będzie ciągnęła powietrze sprzed główki ramy?
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA... MOTOR MARKA

XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH

http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw

Ostatnio edytowane przez majo : 04.03.2012 o 15:25
majo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.03.2012, 20:48   #2
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Problem w tym, że tam jest mało miejsca na grubą rurę, też nad tym myślałem, ale chyba jest tam za ciasno, trzeba by było mocno kombinować. Mam też zakupione kolanko i elastyczny przewód o większej średnicy, chyba coś około 40 mm ale myślałem zainstalować go w taki sposób jak na obrazku, i puścić przewód bokiem dołem zbiornika i pod owiewkę dołem do góry. Ale te kolanko wystaje troszkę na bok z airboksu, nie jest to jakaś znacząca przeszkoda i utrudnienie w eksploatacji, zobaczę może to rozwiązanie też przetestuję jeśli zajdzie taka potrzeba.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg ErmannoBonacini_PD91-6detth.jpg (44.2 KB, 200 wyświetleń)
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.03.2012, 13:52   #3
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Dowaliłem jeszcze jedną dziurę w airboksie, polatałem dzisiaj dłużej i stwierdzam, że jest ok. Dziur nie ma wkręca się bez zająknięcia do 8 tys i o to z grubsza mi chodziło. Później jeszcze zrobię test na oryginalnym filtrze papierowym tak z czystej ciekawości.
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Czy osłona silnika z RD03 pasuje do RD04/07? madafakinges Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 1 09.05.2014 22:52
Bak z RD03 do RD04 czy pasuje? Frantic Uklad paliwowy i wydechowy 5 03.07.2013 08:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.