Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.02.2012, 00:25   #1
fxrider
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
fxrider jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
Domyślnie

Z dunlopów testowałem taki model:
http://www.netcar.pl/opony/motocyklo...33470,szi.html
(trailmaxa są co najmniej 3 rodzaje bieżnika - ja piszę konkretnie o tym).
Bardzo fajna i niesamowicie przyczepna guma. Na lekko wilgotnym asfalcie w okolicach zera st. byłem w stanie podnieść XTZ 750 na przednie koło na tej gumie. Starcza też na dosyć długo (ok. 15kkm), jednak jak widać z bieżnika nie ma co za wiele oczekiwać w terenie. Wadą jest też to, że ma silną tendencję do ząbkowania (zwłaszcza przód), co czuć potem na kierownicy (stałe mrowienie i lekkie wężykowanie przy bardzo mocnym hamowaniu) - jednak wspomnianego stoppala robiłem na naprawdę mocno wyząbkowanej oponie i co tu dużo mówić - starej oponie. Ciężko było ją uślizgnąć. Niestety jest też masakrycznie droga...
__________________
lc4.pl - nowa strona pomarańczy
fxrider jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.02.2012, 15:59   #2
smigacz
 
smigacz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Przemyśl
Posty: 739
Motocykl: RD07a
Przebieg: średni
smigacz jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 11 godz 5 min 47 s
Domyślnie Dunkop Trialmax

Też na tej gumie śmigam (Trialmax TRX) i potwierdzam to co poprzednik niezwykle stabilna i przewidywalna guma, dość miętka 5 tys. i do wymiany w terenie całkiem całkiem jak jest nowa. Niestety po 3 tys już ciężko, asfalt piach i szutry super. Przód faktycznie ząbkuje i szybko się wybija. Zabija się też w błotku i słabo ciągnie. Można jeździć nawet pożną jesienią po mokrym asfalcie i dobrze trzyma. Niestety cena zniechęca -tyle o trialmaxach
Też chodziły za mną henki ale boję się, że jak dostaną w kość na Ukraińskich szutrach i drogach to część kostek poleci jak pokazywał Hubert jak później jeszcze Rumunię oblecieć? poza tym nowe HEIDENAU K60 Scout 140/80-17 69T M+S TL średni 470 złociszy. Miałem tę oponę w rękach jakoś nie budzi mojego zaufania.
Co do słabego pisania to wczorajszy kulig i trochę dereniówki (taki lokalny produkt dobrze rozgrzewający) troszeczkę mnie zamulił i musiałem trochę potrząsną głową coby się szare komórki zderzyły.

Ostatnio edytowane przez smigacz : 19.02.2012 o 21:25 Powód: poprawa tekstu
smigacz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Mefo ( Heidenau) ? petrosbike Hamulce, kola, opony 26 06.05.2015 22:54
Heidenau - co o tym sądzicie wojtek II Hamulce, kola, opony 20 10.05.2012 11:45
Opona HEIDENAU ??? boryś Hamulce, kola, opony 5 14.08.2008 07:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.