| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: TYCHY 
					
				
				
					Posty: 430
				 
Motocykl: SD02 
Przebieg: 000000 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 18 godz 46 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moja osłona silnika wygladała jakby przeszła ze dwie misje w afganie.Porysowana i zadziory, zaryzykowałem z tym papierem i włókniną.Efekt-o niebo lepiej jak przed, oczywiście połysku jak na reklamie aukcji nie robiłem.Ryzyko odnowy znikome, koszty również, szukając afryki oglądałem jedną co miała osłone papierem ściernym "polerowaną", to była dopiero porażka  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Kiedyś Tygrysek  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Dabrowa G. 
					
				
				
					Posty: 690
				 
Motocykl: RD07a  DRZ 400E 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 31 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A czy po tej polerce jakoś to zabezpieczyłeś może klarlak? 
		
		
		
		
		
		
		
	Boje się że samo polerowanie to na krótki okres zda egzamin i szybko zmatowieje,ale może się mylę.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: TYCHY 
					
				
				
					Posty: 430
				 
Motocykl: SD02 
Przebieg: 000000 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 18 godz 46 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po trzech miesiącach tylko lekko zmatowiało, na mój gust lepiej teraz wygląda.Efekt kwestia gustu, koszty niskie i warte zachodu.Klar pewnie by zrobił efekt głębi lakieru ale pewnie off by porysował i malowanie od nowa.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Kiedyś Tygrysek  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Osłony nie ma sensu malować- pierwszy przejazd po szutrze zniszczy malowanie. Można by anodować ale to też trochę przerost formy nad treścią. Polerka włókniną jest najtańsza i daje dobry efekt na długo. Przy grubych rysach można papier ścierny (400/1000/1500) lub pasta polerska i szczotka na wiertarkę! 
		
		
		
			![]() To zdjęcie zrobiłem blisko pół roku i jakieś 5 tyś km po polerowaniu- całkiem nieźle się trzyma a lakier by mi wypiaskowało.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2009 
				Miasto: Frankfurt/M 
					
				
				
					Posty: 986
				 
Motocykl: Elefant 944ie 
Przebieg: 54420 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
A gdyby po malowaniu obkleić ją spec folią przezroczystą? Widziałem coś takiego na arregro..
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Dabrowa G. 
					
				
				
					Posty: 690
				 
Motocykl: RD07a  DRZ 400E 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 31 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			[QUOTE=ADAMO_16;221965]Ja tak na szybko użyłem takiego czegoś http://moto.allegro.pl/junak-mz-sims...113193595.html   Najpierw rysy i zadziory klockiem z papierem ściernym, potem to już ręczna robota 
		
		
		
		
		
		
		
	 [/QUOTZamówiłem to czyściwo zobaczymy  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wy se czopery pokupujcie i je polerujcie - może jeszcze sakwy skórzane z frędzelkami i ćwiekami do Afri  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() ![]() ![]() ![]()   - sorki ale nie mogłem się powstrzymać
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To ja się podłącze tylko w drugą stronę.Chciałem odnowić osłonę ale uzyskać fajny matowy efekt.Czym to zrobić?Pewnie papierem ściernym odpowiecie ale może jest coś innego.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Gołańcz 
					
				
				
					Posty: 800
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 71000 + 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jak kupiłem swoją AT to pierwsze co polerowałem osłonę...kurdę chyba cały tydzień zanim tablice wyrobiłem to na kolanach polerka na wysoki połysk...potem rajd po szutrach i powtórka z polerki...potem jedna kałuża i powtórka z polerki...jeśli ktoś się uprze to najlepiej wysłać do firmy która poleruje alusy itp...zrobią z osłony lustro! i będzie cacy, ale syf spod koła, kamyki, grys, błotko i nawet takie lustro raz dwa się zniszczy. Dziś wiem że moto umyć nacieszyć oko a potem tak upierdzielić zakurzyć i zakrzewić trawą ile się tylko da...wtedy przyciągnie najwięcej uwagi  
		
		
		
		
		
		
		
	  Do tego ciuchy nieprane trzy sezony i każdy wyczuje ten rispect... nawet czopkowy weteran   Sam sobie przecze   bo każdą śrubke cynkuje ale natury motoru nie wyprzesz najlepsza pastą filcem czy sierscią bobra. reasumując: 1. papier wodny 1000 / 2000 + woda. (po trzech godzinach/dniach) 2. pasta polerska do alu koszt 30zł + worek szmat (po dwóch dniach) 3. cieszyć oko ![]() (po 100km) 4. powróć do pkt.1  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Koszalin 
					
				
				
					Posty: 1,029
				 
Motocykl: LC8 ADV była rd07 
Przebieg: do uzgo 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |