| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Lejdis Motocykl + kobieta, czyli wszystko co może być związane z tym duetem | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: Koło 
					
				
				
					Posty: 253
				 
Motocykl: XTZ 660 3YF 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 21 godz 10 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  .Natomiast chętnie posłuchał bym rad jakiegoś fachowca w tym temacie. Myślę, że jazda takim moto ma kolosalny wpływ na poruszanie się w terenie czymkolwiek co ma dwa koła i silnik.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam takiego kolegę w BB- Bogdan Szczurko- legenda tutejszego światka motocyklowego 
		
		
		
		
		
		
		
	 . Wzrostu ów jegomość jest tak mniej więcej  Pana Michała- no może ciut mniej a jeździ na wszystkim co mu wpadnie w ręcę!![]() Na XL-ce wyprawia cuda przed skrzyżowaniem- ale jak już nic innego nie pomaga to opiera się ręką o dach jakiejś osobówki i posyła kierowcy swój "czarujący" uśmiech. Spróbuj tego Ashanti- z Twoim uśmiechem na pewno się uda  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Technika jazdy to podstawa - polecam np Dirtwise with Shane Watts - sporo mi np pomógł. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ja nadal z manewrowaniem typu zawracanie i inne takie czasami mam problemy - gdzie ktoś zrobi obrót na nodze - ja zsiadam i wykręcam - brak odwagi , nogi,techniki itp. Dla lejdisek jest też ważne aby wybrać właściwe moto - nie może to być kloc - ja sam stwierdziłem że można Afri ale można dużo więcej np DRZ tem (lejdiskom polecam moją konfigurację SM na kołach enduro - jest niższy)a ciągle gdzieś mi chodzi po głowi np EXC 200/250- ale ja latam głownie wokół komina. O tym że można sobie poradzić najlepiej pokazuje ten film - to chyba XR 400 i jest to mała lejdiska ![]() Ostatnio edytowane przez Babel : 12.02.2012 o 13:40  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: Koło 
					
				
				
					Posty: 253
				 
Motocykl: XTZ 660 3YF 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 21 godz 10 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chciałbym dorwać takiego kolesia jak ten grubszy i zapłacić mu żeby nauczył mnie tak pokonywać przeszkody:  
		
		
		
		
		
		
		
		
			http://www.youtube.com/watch?v=_wyAU...35RVAAAAAAAAAQ Nie chodzi mi o hadkorowanie i skoki na wysokość wieżowca bo za stary już na takie nauki jestem. Bardziej właśnie o balans ciała, ułożenie ciała względem motóra, pracę kierownicą i manetami... Ostatnio edytowane przez Paluch : 12.02.2012 o 21:34  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Raczyce/Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,012
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 3 .... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A co napiszę ... 
		
		
		
		
		
		
			Problemem dla każdego krótkonogiego jest to jak i kiedy i na czym ma sobie zafudować trening - bo o tym że trening czyni lepszym to widać nawet na miom przykładzie... Po roku latania na "niskiej" afri zaczynam się denerwować ze prześwit za mały i kombinuję jak tu ją podnieść... Nie ma się co dziwić, że w w artykule nie wskazują jakiś konkretnych szczegółów dotyczących modyfikacji zawieszenia lub jakichkolwiek innych nie fabrycznych - po prostu to jest pismo i przyjmuje się odpowiedzialność za to co napisane jest drukowane i oddane - się nie dziwię w ogóle Co do modyfikacji - to pierwsze co można zrobić bez jakiejkolwiek ujmy dla komfortu (!) to modyfikacja siedziska. Najlepiej u sprawdzonego tapicera - ale trzeba wiedzieć co się chce: czy wygodne siedzenie na podróże , czy niskie na podpórki - ja dokonałem modyfikacji bez podstawowej wiedzy (była w artykule) że wąskie siedzenie - to krócej do ziemi. Po za tym jeśli obniżamy to dwie strony zawieszenia : przód - opuszczanie na lagach i tył ( w afri pomaga i daje się skręcić sprężyna) - co do afri to jak forum stare dyskusje są czy skręcanie sprężyny obniża czy podnosi moto - więc moim skromnym zdaniem skręcenie to obniżenie - ale że coś kosztem czegoś - to i twardość inna i sprawność na dziury gorsza ... Ale w końcu chcemy się zacząć trenować a nie latać od razu jak profesjonalisty!!! Zasada jest taka że moto powinno być opuszczone równo - tak by nie polecieć przez kierownicę ...lub jakoś tak Ale pamiętajmy, że każde obniżenie moto powoduje pogorszenie właściwości jezdnych - ale mamy moto pozwalające nam na trening - a jak już zaczniemy mieć więcej doświadczenia to sami uznamy, że należy się podniesienie   i ja to czynił będę  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
| 
			
			 ...a nu jaho...kultura musi być... 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: B(i)BI 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: XT 600 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 58 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			oj tam oj tam, ja mam 162 cm i jak na gejesie małym siadałam to pamiętam , że nie bylo się do czego aż tak przyczepiać bez przesady, a laska z artykułu 170 wzrostu i jeszcze obniżała siedzenie..proooszeee...na wr-ke zarzucam noge i dalej dzida, a ze tam czasem gleba bo nogi zabraknie? pasuje mi to czy nie...nikt mnie nie zmusza do jazdy, a jak człowiek uważa , że nie ma do czegoś warunków, to niech tego nie robi, a nie szuka sie tam dziury w całym... To tak jak z piciem wódki, można mieć pretensje do producenta, że się ma po tym kaca...ale przecież do gardła nikt nie wlewał. 
		
		
		
		
		
		
			Ja chcę grać w siatkówkę zawodowo !!! żądam obniżenia siatek na boisku    ...chodzi mi o to , że pewnych rzeczy się po prostu nie przeskoczy... 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Jak zaczynałam swoją przygodę z 2oo (od razu F650GS) to miałam: -obniżone fabrycznie zawieszenie (-3 cm) -niską fabryczną kanapę (-2cm) -oraz damskie Daytony z obcasem (chyba 6 cm). Teraz zostały te dwa ostatnie tylko   Za to po założeniu kostek moto poszło ze 3 cm w górę. I znów stoję na paluszkach... Butki wersja lejdis polecam szczególnie. Nie wpływa na komfort jazdy, a daje duuuuużo.  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Grzeczne dziewczynki idą do nieba, niegrzeczne idą tam, gdzie chcą  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: Zageste/Dąbrowa G. 
					
				
				
					Posty: 8
				 
Motocykl: CB 500 
				
				
				 
Online: 8 godz 28 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam, widze ze tu z tematu 'cala stopa na ziemi - motocykle dla niskich' pozostala sie glownie cala stopa 
		
		
		
		
		
		
		
	  Jagna, te buty to niezly patent ( prawie jak Prince, haha) ale pomysl ktos mial wybrowy.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Polska - Londyn: łapię stopa | wilczyca | Umawianie i propozycje wyjazdów | 10 | 11.06.2013 19:47 |