| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 52
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 2 dni 1 godz 46 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czołem! 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Mam do was pytanie - do czego służy klapka na blaszce ssania, której brakuje w prawym z gaźników? Jakie są konsekwencje nieposiadania jej? Na logikę wychodzi mi, że ma ona znaczenie tylko przy włączonym ssaniu, więc jak będzie zachowywał się silnik na ssaniu bez niej? ![]() A same blaszki ssania wyglądają tak: ![]() ![]() Jak widać - powinno być to dodatkowo na sprężynce, która nawet w tym niby sprawnym gaźniku jest uszkodzona. Motocykl odpali w ogóle zimny na ssaniu? Ostatnio edytowane przez Dzieju : 18.02.2013 o 23:01  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,501
				 
Motocykl: LC4 
Przebieg: ... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ta blaszka to taki zawór bezpieczeństwa. Jak zaciągniesz ssanie do oporu i zwiększysz obroty manetką gazu to ona się otworzy i dostarczy odpowiednią ilość powietrza, by nie zalało silnika. 
		
		
		
		
		
		
		
	Czy działa na wyłączonym ssaniu ? - Nie. Czy jest potrzebna ? - Tak Ewentualnie wywal obie , będzie troszkę gorszy rozruch na zimno, ale przynajmniej równy. Oczywiście najlepiej założyć drugą. Pozdrawiam  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 52
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 2 dni 1 godz 46 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szparag - super, wielkie dzięki za rozjaśnienie sytuacji. Teraz wyszedł kolejny problem - membrana od podciśnienia. W jednym z gaźników jest walnięta. Sprawdzone ogranoleptycznie: dmuchając w kanał odpowiedzialny za podciśnienie w jednym z gaźników i 'trzymając' tam to powietrze, przepustnica podnosi się i prawie stoi w miejscu. Porusza się (opada) zupełnie nieznacznie. Natomiast w drugim z gaźników, przepustnica przy tym samym doświadczeniu opada dużo szybciej. Po wyjęciu membrany dojrzałem w niej tylko jedną mikroskopijną dziurkę. Ledwo zdołałem ją znaleźć. Wymiana membrany wiąże się po pierwsze z dużym kosztem, a po drugie - po prostu nie idzie jej znaleźć. Czy jest to możliwe, aby jakoś 'załatać' ową dziurkę? :-)
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;) 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Józefów 
					
				
				
					Posty: 660
				 
Motocykl: R1100GS, LC4 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak się zastanawiam ilu osobom wpadły fragmenty tej sprężynki do cylindrów...
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 W larsonie mają membrany do paru modeli gaźników - niektóre sa podobne i czasem można dobrać nawet jak w opisie nei ma do tego moto. Małą dziurkę załatasz kropelką i wytrzyma- testowałem. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 52
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 2 dni 1 godz 46 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sprężynki są równe. Załatałem dziurkę klejem, zobaczymy ile (i czy) pojeździ :-) Dziękuję wam bardzo za pomoc!
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;) 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Józefów 
					
				
				
					Posty: 660
				 
Motocykl: R1100GS, LC4 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak przy okazji: jakby ktoś miał namiar na takie moto (KZ400, Z400) czy podobne (XS, etc. - ogólnie średniej wielkości 2cyl. naked z okolic przełomu lat 70/80 ) w stanie nie wymagającym gruntownej odbudowy byłbym wdzięczny za namiar.  
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	Szukam jakiegoś niezbyt upierdliwego klasyka do weekendowej turystyki. Niedawno na allegro uciekło mi ładne Z400 i ciągle sobie pluję, że się nie zdecydowałem... pozdrawiam, Adam  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Kawasaki KLR 650 | zbychu 750 | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 15.12.2013 20:41 |