![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Czeladnik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 449
Motocykl: RD04 HRC
![]() Online: 5 miesiące 2 tygodni 4 dni 11 godz 7 min 55 s
|
![]()
No i już wiadomo co było przyczyną tych stuków. Wyłamane zostały dwa zęby od pierwszego biegu na wałku sprzęgłowym i to właśnie przez to tak waliło. Ale żeby tego jeszcze było mało to jeden z ząbków walnął sobie w tłok pierwszego cylindra i wyłamał jego część, wiec jak widać sytuacja nie jest ciekawa.
![]() W tym przypadku sam nie wiem co tu lepiej robić, czy remontować ten silnik czy szukać używanego silnika? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
![]() Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
|
![]() |
![]() |
![]() |