| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Część 
		
		
		
		
		
		
			Powiedzcie mi proszę ile takie jak to z ogłoszenia waży i jaką ma wysokość siodła. Grzebałem w necie, ale znajduje same sprzeczne info, juz nie wiem czy 140kg czy 170kg, wysokości tak samo nie mogę nigdzie znaleźć. Przy okazji co o niej myślicie ? http://otomoto.pl/yamaha-tt-600-e-tt...-M3018635.html 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam Michał  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 zbiornik 12 l siodło około 870 mm soft enduro . Dla wprawnego potrafi być hard Silnik o b. wysokim momencie na niskich obrotach ( lepiej niż KTM 640) twały Dobry motocykl koło komina i na wyprawy. Można dokupić zbiornik acerbisa 20l Wysoki użytkownik może zastosować zawieszenie od TT 600 S ( bardziej sportowe ) 280 mm / wysokość siodla 930 mm Jest to odpowiednik DR 650 Se z dużo lepszym zawieszeniem Kayaba , porównywalnym silnikiem Dr 650 se - 147 kg/44 Ps TT 600 E -148 kg /42 Ps Silnik ten sam co XT 600 e/k . Posiada tylko inne gaźniki ( niestety gorsze- TT600 )choć o lepszych parametrach Wartość rynkowa w Niemczech ten rocznik/przebieg - 2,0 do 2,5 k.euro 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 31.01.2012 o 17:00  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem taką, a teraz upala ją mój kuzyn-sąsiad. Oprócz małych problemów elektrycznych sprzęt nie do zarżnięcia. Zawieszenie w wersji E jest... średnie. Ale całość w terenie jest bardzo dzielne. Silnik fajny w las bo mocno ciągnie od dołu ale góry zero. Zrobiony na markowych podzespołach hamulce brembo, bak acerbis itp. 
		
		
		
		
		
		
			Ogólnie fajny ale wolałbym DR SE zdecydowanie żwawszy sprzęt. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;) 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Józefów 
					
				
				
					Posty: 660
				 
Motocykl: R1100GS, LC4 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tylko DR 650 SE ma strasznie tapczanowaty zawias.. choć czytałem tutaj że da się z tym coś zrobić.
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Uważam że TT to fajny motocykl do lajtowego enduro , ale nie do pałowania , chłodzony wiatrem . Za zdrową ttkę trzeba odpowiednio zapłacić , ta z linku jest bardzo tania . Jest kilka szczegółów na które należy zwrócić uwagę , mechanicznie prosta i bezproblemowa jednostka która długo jeździ jak jej czegoś nie braknie , małym nakładem finansowym można przygotować pod dalsze wypady off . Miło wspominam tt i ttr , trochę nimi pojeździłem , to taki spokojny , niezawodny sprzęt dla emerytów . Każdy seryjny motocykl , oprócz niektórych pomarańczy ma do dupy seryjne zawieszenie , jeśli podnosisz porzeczkę wyżej niż powiesił ją konstruktor  
		
		
		
		
		
		
			 . 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
| 
			
			 ....OLEJ.... 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Pniewy-Londyn 
					
				
				
					Posty: 1,337
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 6006 km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 47 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 BANDA LUBLIN 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 4,110
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: Kręcony 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 godz 23 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem TTr, lekko inna od TTe, napewno wyższa w siodle. Jedyne usterki to zerwana linka odprężnika, brak prędkościomierza (pierwszy padł ślimak). Z mojej winy kopniak znalazł się na matce ziemi, za szybko chciałem ją odpalić. Kopać ją trzeba było lekko, a paliła zawsze. Bardzo miło wspominam tego enduraka.  
		
		
		
			IMG_0688.jpg  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki za info. 
		
		
		
		
		
		
			Ehh, że to zawsze wszysko tak daleko... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam Michał  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |