|
![]() |
#1 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Umiejscowienie klawiszy (nad/pod ekranem) to kwestia gustu. Mutomba to denerwuje, mnie tez sie chyba nie podoba. Ale dla ciebie moze byc przeciez OK. A cena jest wyraźnie niższa.. Z ekranami dotykowymi jest podobnie: kwestia gustu. Bo w Montanie błoto w niczym nie przeszkadza w obsłudze. Jak masz folię ochronną, to niczego nie porysujesz, a działa równie dobrze jak bez. Np. dla mnie klawisze to: większa wygoda obsługi, ale automatycznie mniejszy ekran; ekran dotykowy: mniejsza wygoda obsługi, ale większy ekran (moje oczy!!). Wygoda obsługi jest rzeczą subiektywną, a oczy - obiektywną, więc dla mnie wybór był jasny. Dla ciebie niekoniecznie ![]() Ale ty postawiłeś jasne kryteria: nie więcej jak 1200zł i "nie chińszczyzna", więc z garminów sensowne wydają się być zumo220, 62, 78 lub nowe eTrexy (mały ekranik, pare klawiszy i joystick). Wszystko z powyższego się nada. Fxrider odradzając ci zumo220 ma swoje dobre racje. Ale ty pisałeś o jeździe po "drogach" - czarnych, polnych, leśnych, dużych, małych, ale drogach. Otóż tu jest ciekawy myk: City Navigator Europe, który jest podstawową mapą Garmina jest na terenie PL (ale też w SK, CZ, H) naprawdę cholernie szczegółowy. Są na nim nawet bardzo małe dróżki polne. Problem w tym, że są fatalnie skategoryzowane. Tzn. często nie widzisz na mapie czy to faktycznie szuter polny/leśny, czy jakis asfalt. To bardzo wkurza w samochodzie, ale równocześnie daje niezłą radochę na moto. Jak nie mam już naprawdę żadnych pomysłów, to po prostu wyznaczam sobie w CNEu jakiś punkt docelowy i wybieram trasę 'najkrótszą'. Nie ma przy tym większego znaczenia co tam masz ustawione jako "omijanie". Radochę masz gwarantowaną! Wypróbowałem to już wiele razy i nigdy banan nie schodził mi z twarzy. Stąd uważam, że ten zumo220 moim zdaniem nie będzie takim złym wyborem. CHoć 62/78 raczej lepszym.... ![]() Zdrówko, Miszel |
|
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Mutomb, Miszel, dzięki. Co do montany - wiem że masz i używasz i piszesz od strony praktycznej, więc wycofuję swoje zastrzeżenia odnośnie ekranu dotykowego w terenie.
Montana pod każdym względem jest ciekawa - poza ceną, która jak na razie jest niestety zaporowa jak dla mnie. A pamiętać trzeba też o kosztach mocowań na moto itp. Wobec czego będę myśłał raczej nas wyborem między 62/78. Jak rozumiem CityNavigator Europe na tych odbiornikach działa bez przeszkód? Całty czas zastanawiam się nad tym czy wolę klawisze nad czy pod ekranem. Miałem w ręku odbiornik z klawiszami nad ekranem i zdecydowanie wygodniej mi się go obsługiwało niż teki klasyczny. No i niższa cena. Jednak specyfika używania na moto trochę zmienia tą kwestię. Przemyślę jeszcze... Zabieram się do lektury garniaka ![]() Pozdrawiam zimny Ostatnio edytowane przez zimny : 31.01.2012 o 10:40 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Kalisz
Posty: 20
Motocykl: G650X-challenge
![]() Online: 2 dni 2 godz 42 min 34 s
|
![]() Cytat:
![]() Wracajac do 62/78 to w zasadzie identyczne odbiorniki ktore roznia sie szczegolami, wygladem. Mi bardziej podoba sie 62. Wyglada duzo zgrabniej. Rowniez wsrod uzytkownikow moto jest bardziej popularna. Jesli nie zalezy Ci na tym aby miec nowiutki odbiornik prosto z polki sklepowej to rozwaz tez kupno uzywki. Ostatnio na advrider Tomek z Holana chcial sprzedac 620tke z oryginalnym uchwytem Touratecha i zestawem samochodowym za 1500zl. Chyba jeszcze na gwarancji. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Garmin 60 csx | NUROFEN | Zastosowanie praktyczne | 25 | 07.05.2013 16:00 |