| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2011 
				Miasto: Wroclaw-Vratislav-Breslau 
					
				
				
					Posty: 61
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 2 dni 23 godz 19 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Powiem tak, robi bagażniki na samochody terenowe i ładujemy na nie do 300kg i uwierz te autka nie jeżdżą tylko po czarnym. Nie wiem co będzie wożone w tych kufrach, jak beton, to może nie da rady ![]() Myślę że jak zrobił przyczepkę z aluminium, pod dwie Yamahy crosowe i lata to 3 rok, to przyczepka z aluminium, która miała by udźwignąć 200-250kg nie była by problemem Ale to takie nasze gdybanie, bo najpierw trzeba by mu przedstawić projekt i człowiek sam się wypowie co i jak  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
| 
			
			 droga jest celem 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 1,007
				 
Motocykl: RD07, LC8 
Przebieg: X70.000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	RideNow!  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2008 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 166
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 53kkm 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 4 dni 21 godz 57 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Boże gdzie by trzeba było jechać 
		
		
		
		
		
		
		
	![]()  ? żeby potrzebna była taka przyczepka. Tak jak jeden z poprzedników juz napisał, czym dłużej i dalej jade to za każdym razem dochodze do wniosku że za duzo rzeczy zabrałem. w XXI wieku nadeszły czasu minimalizacji. P.S No chyba że ktos na wyprawe motocykolową zamierza zabrac tyle par skarpet i majtek na ile dni jedzie........... nie zapominając o garniturze + krawat. Dwa kufry i worek to max na 50 dniową wyprawe!!!! w drodze na magadan zostawiłem w "depozycie" po drodze dwa kufry bo uznaliśmy że mamy za dużo rzeczy...........  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2011 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 53
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 dni 20 godz 5 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   wiesz przyczepiasz na to jeszcze zrolowaną linę + saperkę i kanister i jesteś prawie Tony Halik, nie jest ważne ze kijowo z tym zawracać nie wspominając o drodze z koleinami.A tak poważniej to jestem przeciwnikiem przyczepek - zarówno do moto jak i aut, chłopaki na forum lndrover'owym też takie coś wymyślali, z szuladami z boku, kuchenką itd.... ale to wszystko waży. Z drugiej strony moim zdaniem 90% aut terenowych z bagażnikami na dachu to lans, ja jeżdżę z całą rodziną do Rumunii itp i jakoś się pakuję do środka, a znam gości co jeżdżąc sami maja dwie skrzynki na dachu  .Chłopaki z forum motocykli z koszami - redmotorz też pobudowali takie przyczepy do zaprzęgów - ale 2 kółka, dekiel jest od razu stołem itp, ale przy zaprzęgu ma to jakiś tam sens jedziesz w dwie osoby dalej + części zapasowe do ruska  , spalanie raczej nie zwiększa się bo oporów powietrza nie ma praktycznie, a mniejsze jest ugięcie opony w motocyklu (bo odciążona). Z jednym byłem kiedyś na mazurach - dosyć się to sprawdzało i nie podskakiwało na dziurach specjalnie tu kilka przyczep ich produkcji: http://imageshack.us/photo/my-images...sc00010hs.jpg/ http://imageshack.us/g/846/dsc00575l.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images...171485bp3.jpg/ A tu z neta z gar-kuchnią - dobra na zloty: http://imageshack.us/f/259/5637657362big.jpg/ Niezależnie od wszystkiego ma to służyć naszej satysfakcji więc jeśli ktoś się z tym lepiej poczuje to pewnie sobie zrobi - stal chyba wygodniejsza w "obsłudze" na wyprawie w razie pęknięć. NA pewno taki sprzęt wyprawowy będzie robił wrażenie na widzach, a czy to praktyczne to juz sprawa drugorzędna. Pozdrawiam Ps. a tu rezerwa jeśli moto klęknie: http://imageshack.us/photo/my-images...8wersjale.jpg/  
		Ostatnio edytowane przez mirek-wroc : 27.01.2012 o 10:20  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |